GM_Nexania - 2008-02-03 12:20:45

Witam.


Kazdy wie ze sorcerer czy druid nie maja zbytnich szans z knightem i palladymem :P...wiec prosze o wasze propozycje dotyczace zmiany profesji sorcerera i druida  na takie ktore beda w stanie dorownac poteznemu knightowi..czy tez pallkowi...

GM Nexania

cfaniak321 - 2008-02-04 11:31:04

po pierwsze to by sie przydalo to ze sd czaruje sie po 100x, po drugie to zwiekszenie lilosci many na exori sen przez knightow, zmienil bym takze wzor na obrazenia z sd zwiekszajac wartosc mlvl'a a zmiejszajac lvla, oslabilo by to sd palkowi ktory z infernalami arbalestem i sd to TERMINATOR, i zeby manaruny dawaly wieksza ilosc many rozwiez z wzrastajacym mlvlem, i moze jakies nowe czary dla sorkow i drutow ^^

Master of Heart - 2008-02-05 23:48:59

~hm wg mnie knightowi i palkowi zmiejszyc obrazenia bo przy fast atk dwie sekundy i zjedzie całą mane i zycie...;s

~magowi i drutowi powiekrzyc jakos obrazenia z sd i tak jak Cfaniak mówil zwiekrzyc ilosc many jaką daje manaruna...

Unknow - 2008-02-06 15:11:01

Po pierwsze to Knight nie ma wiele do powiedzenia palkowi :) po drugie to właśnie sd powinno sie liczyć od magica a nie od lvl :) i na moje zmiejszyć arbalesta + infernal bolt i manaruny powinny tez zalezec od magica
bo na moje to palladyn na tym samym lvl co Knight ma o jakies 40% wiecej Hp(bo trza doliczyć utamke :P)
Jak na moje powinno byc tak, że Sorcowi i Drutowi mana rośnie szybko po jakiś 1000 Knightowi tak życie a Palkowi 50/50 i by sie zgadzało :))

Master of Heart - 2008-02-07 12:08:30

~~trzeba jakos palka pogorszyc bo kurde tylko oni pkują i ot juz wkurza...zacznie nawalac i mag czy drut nie nadąża sie manasowac i uhac ;s -->wg mnie najlepiej palkowi nie zmieniac obrażeń a spowolnic fast atk bo seryjnie to terminator jest...kto to widzial zeby 50 lvl expil se na orschach ;/

www.p-s-r.pun.pl www.u-s-army.pun.pl www.rf-bears.pun.pl www.gwiezdneszczury.pun.pl www.gmpforever.pun.pl